About Me

Sunday, November 28, 2010

Fly Me To The Moon




If I posted this song in FB and membuat declaration chenta daun pisang tak hengat, Kiah will definitely remove me from her friend list. But..try being alone, far from your love one when temperature outside is minus 2. But, above all that jiwang karat and all, I sokaaaaa jantan ni.So, apa kata kita (Kiah, Bella, Sally Mally and me) berfeeling-feeling jantan ni kengkononnya nyanyi lagu ni untuk kita? Nak?

DR tu isteri mithali, so aku memalu nak ajak dia join sekaki..

3 comments:

Anonymous said...

Hajah Esah,
Tukar tittle 'ride me to the moon', boley kan..
*mode sedih kesat2 air mata sambil makan karipap segera atas katil*

Sally Mally

Anonymous said...

Kelas mak....I pun suka ini jantan ;)

Sarah

Quiyah said...

saya suka jugak ini jantan!