About Me

Friday, September 12, 2008

I Ass Eh?

Merasa kau Kak Tipah...ni Mak hapdate lagikkk......

I noticed this...

Any concerns, whistleblow kind of matters to Pak Tidollah, there is likely, the person who address it will be ask to resign.Yang suruh resign nya pulak, mula-mula tah hapa Menteri or Ketua Unit Blablabla....the next day, another barua Minister pulak call out asking for the whistleblower resignation...and by the end of the week, seluruh UMNO pulak suruh orang tu resign.

Eh..Pak Lah, tak boleh kena tanya or kena tegur ke?

You got caught sleeping...you lost badly in the recent election...there is a obvious sign of your co worker dissubordination, what more do you need? Tak cukup ke sign tu? Nak tunggu teropong anak bulan resign ke?

Aiyaaa...susahlah. I ni mulut banyak kuat komplen lak tu..tak pasal-pasal kena tangkap ISA. Kalau dah kono penjagho, cenno den nak poei rayo Chombong,Chongkau, Josseh..Gontam and Kampong Tolang?
p/s Masa bloghopping, I terbaca pasal Sophan Sophiaan...ayoyo....lelaki pujaan omak den. Al-Fatihah.

3 comments:

Anonymous said...

Makji,

When UMNO is pushed back against the wall;they will use ISA as in 1987,1997 and now.IMHO,if they could;they would organise another May 13th but this is not possible in this modern time.

Kalau balik Nogori,jangan lupo menjongok Kak Eton.


Rgds,

KNA

Hjh Esah Jolie said...

KNA, jongok Kak Eton? Aiyo pun tak tau dio diam kek mano...kang dihambek eh ngan penyapu, tak pun diajak eh aiyo nyanyi karaoke, cenno lak tu?

Anonymous said...

pak tido lah nak tunggu penyimpan mohor besar di raja kata 'anak buan telah kelihatan' utk dia turun takhta hehehee...bosan den dongan pak lah ni...ahli politk yang lain pun sama je, umno ke, pkr ke..semua sama.

yatie