About Me

Sunday, June 29, 2008

Boring Stuff

***Entry Ini, Dah busuk***

Owh...saya sungguh meluat betul dengan kes-kes meliwat ini.

Macamlah dah tak ada masalah lain melainkan masalah orang-orang ini aje yang jadi perkara paling penting sampai

a) Budak hilang tak jumpa-jumpa
b) Minyak kereta yang mahal nak mampus tapi takde orang nak buat apa-apa
c) Orang yang kuat tidur tu masih lagi jadik PM

So Anwar sodomised one young bum, what are we going to do? How is he pleasuring himself is going to help our nation? Anwar sampai mati pun boleh mampu isi minyak kereta...he can afford big houses, he travel as and when. He can talk shit from his arse until the cow come home and he is still very well look after.

Yang kita ni? Perlukah nak dilayan lagi orang-orang yang konon nya niat hanya satu, nak menolong rakyat?

Susahkan....bila semua orang nak jadik Boss ni.

3 comments:

drizzter said...

politicians kat malaya ni mmg barua semuanye .. be it BN or PKR or DAP .. keje nak mengkayakan kroni je .. rakyat ni nak isi minyak pun pakai kredit kard .. apekejadahnye tak tau la makji .. rasa nak pindah dok arab saudi je rasanye .. humph!

Manal said...

Ntah laaa makjiiii....

Pulak tu, tunang syfool tu pon sama nak glamer....

[danial][ma] said...

hej! hjh.esah...pity malaysians with unsettle survival crisis, but the politicians just keep fighting for their political gains...