About Me

Friday, June 21, 2013

Hapdate Dari KL

Hey uolsss....

Disini...dgn muka tak malunya nak lah kiranya I memberitahu akan progress project rumah agam I yang insya allah...akan beroperasi tak lama lagi.

Yes...cahaya-cahaya kebenaran dah dapat dilihat walaupun samar2. Furniture yang lebih kurang akan tiba tak lama lagi. 

Langsir pun telah dipasang. Puas I memanjat ye. I dgn loyar sabung ayam mengamalkan konsep sikit sikit...lama lama akan siap. 

I must thank all of you that have supported us...be it moral and financial. I really want it to be ready to occupy after Aidilfitri. So balik ke London lepas ni...akan bermulalah aktiviti menyamun bank sendiri. 

To those who knows of any individual yang memerlukan bantuan, please visit our website www.helpnhope.com and make your plight known to us. 

To those yang banyak duit dan tetiba lak rasa nak mengeluarkan zakat...sila hantar sebijik fridge, TV dan dapur memasak. 

Oh ye...selain dari mempromote project sendiri tanpa segan silu, saya juga ingin meminta jasa baik uols untuk membantu day centre untuk children with special needs di Tasputra Perkim, Jln Ampang Hilir 5, kat KL sana dgn membeli kurma yang ada dijual disitu. Sedang elok lah kita ni dah nak berpuasa tak lama lagi kannn? 

Pergilah uols singgah dan belilah barang sekotak. It will help them a great deal.

Semoga Allah merahmati anda sekalian. :)


Sent from Samsung Mobile

No comments: