About Me

Monday, December 19, 2011

Saya Dan Status Pesbuk Saya....Lagi.

Status pesbuk saya disebelah malam nya.....


BODO aku suh ko cari kerja then kata aku tak tolong dia, aku bidas lik klu camtu nampak sgt dia tak sungguh2, then dia leh kata "ko sbuk nak usha aku mana nak tolong aku".KImak tul oit klu aku nak usha ko dah lama aku ajak ko date and usung ko sengal tul ni lah namanya bodo syiall org bg tunjuk ajar tak mau ikut klu aku nak submit CV ko bagai baik aku jer jadi agent cari kerja, owh bodo2 nya ni lah akibat klu terlalu dduk bawah celah bedah sgt SO DUMB!!!


Status pesbuk saya esok pagi....


alhamdulilah aku menyambut pagi ini dengan tahajjud dan syukur ku ke hadrat ilahi aku berjaya menghabis naskah bacaan quraan ku buat kali ke-12 ameen ya rabil alamin


Uols rasa I ni gila tak? Hehehehe...

9 comments:

DeLancrettLurpak said...

org mcm ni telah menyebabkan saya deactivated fesbuk saya.. drama lebih, tahap drama minggu aktiviti MRSM...cheh!

ColourfulSock said...

Sesungguh nya! :)

SUGA[R]USH said...

those weren't your comments right? they are some of the friends on facebook kan?

Anonymous said...

hahahaahah... u make my day lah!! *tetiber nak komen bile letak post ni :P

Anonymous said...

hahah... gila sesangat weh..!!!

-Typhoon Sue

aking said...

hahahaha cam haram punya status! ni boleh jadi adik beradik status kazen mek la nyah oi....

Makji Esah said...

B Lurpark..eh kau..tabbaik tau ngata budak MRSM..hehehe

Colourfulsocks...ya benarrrr sewel.

Anon..thanks..hahah, retak ke mulut tergelak?

Sue..masih malas nak login meh?

Aking..Ustaz bangsa serigala jadian ni...hehehe

Maklongnya Bedah said...

makji,

i ada sorang kawan (kawan kewww?) yang perangai macam ni. malam hari caci maki keliling, esok pagi berstatus muslimah terbaek abad ini.

bipolar ke kalo cenggini?

Anonymous said...

Maasya Allah!

Ramainya org2 gila kat sini..sorry, im only bipolar but not skizo ok..bye.