About Me

Wednesday, September 30, 2009

Things People Said....

Quote Satu
Saya berasa selesa keluar dengan Abang Normang sekrang kerana dia bukan lagi suami orang....(iskkk...bukan ke masa dia tu suami orang, kau telah bergerek dengannya sampai kena tangkap basah)

Quote Dua
Saya berasa seronok bercinta dengan Memeh....(hek illa...takkan bercinta nak stress kot? Ni kalau pompuan M tu tak reti-reti bahasa lagi..masa kawan tu dah berbini pun rajin berbohjan dengan pompuan lain, tatau lah nak kata apa kan?)

Quote Tiga
Abang K telah membuka hati saya and mengubah persepsi saya terhadap lelaki....(yelah, Abang K juga telah menggunakan duit untuk membuka hati saya...cuba kalau Abg K tu kerja pemanjat tiang LLN, boleh ke bukak hati awak tuuu?)

Quote Empat
Ana dengan Wawa hanya kawan sahaja.....(Ustaz Rebonding, bak kata Kiah...sebelum bercerai dgn bininya yang lawa dan berkahwin jugak dengan Wawa)

Quote Lima
Beyonce kenalah mengikut peraturan berpakaian dinegara kita ini...(Saya adalah orang Kuala Kelawang yang warak, sampaikan anak saya sanggup menceraikan bininya masa mengandung dan melalui txt message)

Quote Enam
Everytime I see a lift, I recalled the moment I have been ambushed. This is uncalled for. I am seeking a jusctice....50 millions compensation..and my Mummy said..my life worth more than moeny (Saya adalah orang Pilah...and if it is about seeking justice, what about the 50 millions lah weii?)

Hehehehhe...

16 comments:

Ina said...

Salam Makji,

Sejak balik Mesia ni, macam2 idea ye Makji...hehehe. Tulis la lagi...:)

jijah montel said...

LLN sudah tukar la mak aji.. TNB dah sekarang ni.. by the way.. ustaz rebonding tuh memang gedik.. tak sodar dek untung.. ishhh....

Tijah said...

kahkahkahhh! dah lamo bona tak donga pekataan LLN tu...

Makji Esah said...

Ina...tu lah pasal..nak keluar rumah tengah-tengah hari ni panas pulak kan?

Elljay..oh ye ke? Bukan lembaga letrik megara lagi ke? Speaking of which..ye lah hah...ada kawan I dulu dpt biasiswa TNB..lupa lah pulak

Tijah...hehehe..masa den kekocik, ado lri eh, mbawak org manjek tiang..hehehe

Anonymous said...

Salam

Makji...bila kat msia selalu update...besh. Selalu2la balik ye hehehe...

-kakmin-

ManaL said...

Mak ngai....

kan...mengubah persepsi kepala hanggok (besar kepala dia ni, big head on small shoulder that is) dia laa! Dah la muka avang dia ala2 Jaafar Onn u and lagik tembun. Hjh LeeMah pon tak kozerrrr....

Oh well, at least we know she wont dry up her kitties for her next botox appointment.

And on Memeh and Normang...hmmm : wharraaaa crap. (and selain nya i let gran does her usual curses)

Ooo that ustaz is not even fully eligible to be called an ustaz in agama as he is NOT that knowledgeable in soooo many usul fiqh, etc. He's all about glam and merenyem. But then, his ex-wife pon dulu merenyam meroyan nak ke dia, sanggup lari dari laki 1st dia. So go figure.

aking said...

hahahah kan baru nak tgur LLN tuh jamang 80'an mokajie weh....

p/s: dang lagi tu hupdate! kelasssssssss

Mint said...

huhhhh...banggo den kau sebut namo pekan den, kualo klawang tu..

Makji Esah said...

Kak Min...tu lah kannn???? Kat UK berkerja sepanjang masa, tu la pasal!

Manal..ohyeke? Ex bini dia pun Mak Jandy ke? La...I tataw...

Aking..dang,dang,dang....

Makji Esah said...

Mint..kualo kelawang to osahhh paneh heh, kan?

Anonymous said...

Wei! LLN dah berkubur... it's TNB now... And no, they don't panjat the tiang anymore, they use a crane :-P

Makji Esah said...

LadyMarko...org tua macam gue..mistila ingat benda-benda outdated..hehehe

Mint said...

paneh...paneh tapi bila complain kat my dad, dio kato, orang byk dosa jo rasa paneh...orang alim-alim macam dio sojuk jo...kalau Hjh pun raso paneh, ado lah geng den ni....

Makji Esah said...

Mint..oghang nyak doso cam I ni..poei memano pun panehhhhh

hani said...

statement baju beyonce - ada lagi yg mak aji tertinggal. bleh dia kata beyonce kena berpakaian menutup aurat (diri belakang dia bini dia yang rambut mengalahkan busut semut ngan spek gelap tp waktu malam)

sebenarnya condo mewah juta juta yg dah bukak hati saya utk "nikah". dulu saya kawin je tapi pak baba sampai last tak nak "nikah", dia suruh saya duduk dediam di indon sampai terpaksa saya "angkat" anak kandung saya sendri.

tapi quote enam... apa kes ye. macam tak leh nak recall lah pulak.

Anonymous said...

kampung dalam jajahan pilah pun ado lobih 50 buah kan..? mano cukup???