About Me

Saturday, February 12, 2011

Saya Sombong Part 1

Meluat betul baca cerita orang bercinta-cintun-macam-ko-sorang-ajelah-ada-chenta kann? Ye, aku memaksudkan diri ku, bukan orang lain. Bukan apa...setelah pueh jugak I ngutuk MC dan ke ikan Salmon an hatinya, ada jugak benda-benda yang dibuatnya yang cukup menghappykan diri ini. Cewwahh. Ptuihh!

Memandangkan I tak lah se lucky orang lain yang didamba dengan hadiah yang memahal yang boleh ditayang diblog mahupun FB, I hanya boleh berpokpek saja tanpa gambar. Boleh gitu? Psstt...NBNS, sudah menyampahkah dikau padaku??

Guessed what, Kiah? JT texted me today. After many,many moons dia tidak menonjolkan dirinya yang menonjol itu. I was quite shock...ye lah, kan ke aku ni sombong dengan dia. Bukan sombong sikit uolss, tapi sombong banyak ni, as in orang tu cakap sikit, aku zasss banyak. Talking about being sombong, bukan dengan JT aje aku menyombong malah dengan beberapa umat lagi (NBNS kau tak termasuk ye..jgn lah terasa nahh) Ish..adalah sebab. Of course lah semua benda dalam dunia ni bersebab...kenapa orang tak layan you, kenapa orang tak berkenan dengan you..kenapa tu kenapa ini...so, takyah lah meghoyan pulak dalam blog ke, dalam FB ke or to other people who you happen to bump into and start to wallow self-pity. Ish...

Seperti biasa JT akan menanya khabar sakaligus melupakan betapa aku pernah menyumpah seranahnya...dang mengingatkan diriku yang bahawasanya yang kami ni dah lama tak ber coffee bersama. Banyaklah cekadak coffee kau kannn?

Ish, ada jugak manusia yang dilahirkan tak reti bahasa..tak pun, sangat kurang sensitive dengan surroundingnya. Mind you, kerana I pun bolehlah tahan buruk perangai, I am not usually good at covering up my real feelings. Sometimes I think I've been unfair to some..yelah, orang nak baik dengan kita..kita pulak berfeeling-feeling Diva Tak Hengat. But ada tu, I dah tunjuk terang-terang dah I tak berapa berkenan dengan dia...tunjuk physically tu pun ada jugak...ada tu I just simply tak layan.

Macam ni laaa..mana yang sudah terasa dan mengadu domba I tak layan dia tu, anggaplah saja I ni sombong bongkak ye uolss. Memang tak seswai jadi kawan uols yang peramah lagi perfect dan over confident ittew. Yelah, kalau you pun kalau bercerita, dok cerita pasal diri you saja and how the the world and the universe are against you, maka saya adalah menyampah juga. Berkawan pun kena ada chemistry. Chemistry I dengan you tak jalannn, so jalan lain-lain lah kita.

Sekian.

No comments: