About Me

Thursday, November 03, 2011

Kerana Centa

Hari ni saya sibuk sepanjang hari. Saya keluar negara pagi tadi tapi saya sudah pulang ke rumah dgn basah lencunnya. Tiada activity centa-centa ni hari melainkan merajuk dgn MC sebab semalam dia lupa BBM saya sebelum tido ----macam shialll kan cerita ni?

Tapi, semalam saya telah berkorban demi centa. Korban yg cemana tu ye? Semalam saya pi meeting dan dating (dgn JT) on the way balik, saya nampak kedai cash & carry ni. JT tanya saya, jom kita singgah, I want to stock up katanya. Saya tanya, cash and carry? Apa ada kat situ? Dia kata cash and carry tu seropa Tesco Sainsbury camtu, bley beli barang rumah. Dia tanya, you tak pernah pergi ke? Saya cakap tak. Dia cakap, ohhh you duit banyak, mana pandang cash and carry. Kalau tak ngenangkan kami berdua kat tengah2 kedai, mau I lempang mukanya. I pun jawab, yelah...cakaplah camtu 44kali, mudah2 han banyakkkkkk la duit I.

So off we both masuk cash and carry tu. Macam Makro kat Malaya. I dok hikut dia masuk aisle sana sini and I perasan orang pandang2 I dgn dia...and dia pulak (pada perasaan I lerr) berfeeling macam gi shopping barang umah dgn gf gituh. Terus I kata, ehhh...I nak tengok area sana tu, kita jumpa kat cashier ye? Tak sempat dia jawab I dah lari.

So, I did bought something. So special...for someone speSIAL hinggakan I sanggup naik turun bas hangkut benda ni. Sungguh tak glamer...

But for you (you know who you are) I brave it...

4 comments:

Cik Kiah said...

Eh mana pergi komen tadi? I aint sharing my 48 packets of crisps :p
Psst...kalau angkut henbeg naik bas kecik sikit kut..

Makji Esah said...

Henbeggggg ye?

aLiaa said...

omg!!! walkerssss!! shedap yea..aduih, mengapakah malaysia tiada..saya sungguh rindu akan kesedapan mu wahai walkers...nyummiee

moksudah said...

nak jugak!

(tah sape2 tah muka tak malu tiba2 mintak prawn cocktali)