About Me

Friday, November 04, 2011

Lagu Motivasi Yang Paling Saya tak Suka

Wahai putera-puteri bangsaku (yeee haaaaa)

Ayuh segera menuju (ke dewan makan)

Mengikut gerak langkah maju (sebab siapa sampai dulu dapat pilih ayam besar sikit...)

Bersatu mencari ilmu (dan mengarang TOYOL)

Di zaman sains dan teknologi (komputer AMSTRAD yang baling lembu boleh mati tu)

Negara perlukan jasamu (hiksss)

Janganlah rasa malas lagi (hari-hari pun malas Cikgu..)

Bersama memegang teraju (read siapa yang patut kita wakilkan untuk gaduh dengan Captain Asrama Budak lelaki)

Di Sekolah Budak tak Lepas Masuk TKC lepas penilaian darjah lima hehehe)

Tuntut ilmu jangan jemu (saya benci penangkulan mantik)

Ikrar taat setia pada guru (Cikgu Kimia tu mengandung setaip tahun)

Berdisplin selalu (ohh takde makna nya)

Hari ini hari mulanya (lepas kantoi dengan Ustazah pi pekan tak pakai tudung)

Hari esok berjaya (escape lagi pi dating dengan budak ITM Arau)

Lengkapkan segala yang ada (err pinjam kau nya scientific calculator bley?)

Ke kuliah kita segera (Kuliah kau kata? Pi Qiyamullail pun sebab kena ugut...)




Sekian....(kalau you all pandai, cuba teka ni lagu apa? hehehee...Budak Lurpak, ko takleh jawab ye?)

9 comments:

DeLancrettLurpak said...

cisss!!! baru nak jawab!!


5 tahun ok saya nyanyi lagu ni, 5tahun!!!

aking said...

ni mesti lagu skoloh mu! ser gi hok dok paka tudung gi vandor tu mesti mieww kan?hahahaha

Makji Esah said...

BL..syyyyy..kang aku tak nak belanja makan kat kadiri kanggg...

Aking, siapa lagi hok bangsa paka tudung srupo topi kledarrr? Aku la kannn? Tapi masa aku kat ITM, 2 tahung aku paka tudung dok bukok mung....hehehe...mode insaf ungguh masa tu...

aking said...

aku caye nok, tp disaat hati mu dirobek oleh Herman Tino, terus mu pose Zaleha Hamid kan? Takpa mak jua begitu hahahaha

Anonymous said...

"Di ma*ta* re**ah *ai** *a*a... tuntut ilmu, jangan jemu..."
-Lobai- (sekolah ateh bukit belakang Rahang Square)

Green-ish said...

lagu mrsm! tp dulu maktab saya nyanyi lagu versi omputih..sbb ms batch saya msk mrsm saya duk kempen English Year.
sggh direct translation. hok last skali tu "to the lecture we all go..!" tsk task,nk full version ka? ehehe

dakwanie said...

hahhaha...saya tak suka juga!!! first day kena nyanyi... macam sangat mogok tak mo nyanyi... sebab lagu sekolah lama lagi best

Anonymous said...

jangan lupa lepas ni boleh kita mengarang lagu "anak kecil main api" la plakkkk kan?...

kucitaw

moksudah said...

ye ye
tunggu makji post lagu anak kecil plok