About Me

Sunday, December 29, 2013

Chenta Itu.....Fill In The Blank

Yes uols...I memang gigihs.

Let's buat update berkonsep #throwback ye hari ni. Tahun ni productivity tak se active tahun lepas but tahun sebelum tahun lepas adalah amat teruk....ye lah, orang galak berchenta kannn?

Soklan nya....masih adakah chenta? Jawap nya ...entah entah. Chenta yang tak direstui kengkawan gitu lah...ada aje halangan. Apakah penting nya influence kengkawan dlm donia chenta kita? 

Penting uolsss. Serupa penting nya dgn minyak RON97 kat kereta kita. Sebabnya..bila kita dilamun chenta...sebelum tunjuk kat makpak, kita perlukan feedback kengkawan dulu. Walaupun tak semestinya kita ambik bulat-bulat...it is very important that taste kita tu di approve oleh kengkawan. 

Tapikan uols..walaupun kita pompuan ni dok lah berkobar bff forever, girl power segala haramzadah...kita adalah kawum yg tak mau dengar cakap kawan dimasa yg sepatutnya.

Jantan...ye dengar pendapat kengkawan..walaupun diorang akan katalah dgn nada coverina yg keputusan itu keputusan mereka sendiri but ekcherli nya...atas saranan dan juga idea export telepathy kengkawan mereka. 

Sebagai contoh....kawan kita ni doklah berchenta dgn Jantan set set Shah Jaszle (ye...he was used blatantly here)....kita sebagai bff dengan rasa kasih dan tanggungjawab serta tak rela diri ini di telephone tatkala kawan tu frust menonggeng...berbuih mulut bak super busa menasihat kawan kita yang seakan dirasuk hantu konek tu...ops!

Tapi...kawan kita pun pulak...tak rela dituduh boipren sendiri sebagai pengkhianat chenta sejati oleh boipren yang telah berjaya mengaburi mata nya dgn bebulu siamang nya.

Opkos jejantaz shialll akan kata...u nak dengar cakap siapa? I ke bff you? Kita ni nak sgt la award gilpren paling mithali...terus terpana gituh.

Alaaa....mcm Serap Moslem la....quoting...saya dah cakap dgn mereka (isteri2 saya) kalau nak bahagia..dengar cakap saya. Ko hado, Piah?!

Then yes...we disregard every wise words completely. 

Yes...that us girls. Let the jantan win. Serap Moslem is happy playing husbands....Shah Jaszle has successfully pulled out a wool from the girl's eyes. 

Then...there's Adis Putrak. Maka kita semua tahu dia adalah jantan paling pemalueww....according to the wife. 

Paling kita tak larat dengar..bila jantan tu pi khabarkan serata alam yang kau itu terpaksa di clash kan kerana suka na makan cakap orang. Pastu jejanz tu boleh pulak kata...kita kengkawan ketat ini adalah jelezzz akan kebahagiaan mereka. 

Jelesss la dgn muka pecah rumah ksu tu. Chetsss!


Sent from Samsung Mobile

No comments: